GOD JUL

GOD JUL GOTT FOLK, då var det redan julafton igen. Det är inte klockt vad tiden går fort. Bara för ett par månader sedan låg man ute på öarna i den varma solen och stylade med sin snygga solbränna. Nu är man allt annat än brun på kroppen och den där sommarkroppen känner vi inte längre igen. Men vad fasiken gör det när det närmas sig julafton?! Det är trots allt nu som vi får äta hur mycket vi vill utan att behöva ha dåligt samvete.
idag blir det massa julmys med släkten.
Julmat med julfika på det och så självklart julklappsutdelning efter kalle anka.
Julstämmningen är på topp och i år firas julen återigen med alla samlade tillsammans med respektives och idag tillbringar jag även min julafton tillsammans med min älskade Julia. kan det bli bättre?! Nej jag kan nog inte tro så. det kommer bli en mysig jul i år om inte annat så ska jag se till att det blir det.
Men nu ska jag ta och göra mig färdig. strax beger vi oss till mormor, vad vore julen om den inte firades tillsammans med släkten i fliseryd?! 

En gammal tradition ska man föralltid hålla vid liv,  God Jul gott folk
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0