http://friskvardshuset.net/index.htm

Äntligen J U L L O V som man har väntat på det den senaste veckan, för min del har de två senaste veckorna varit kaotiska. Fotouppgifter hit och matteprov dit, en drös av olika prov repektive inlämningsuppgifter hit och dit.
Visst ska inte klaga det är trots allt bara vårterminen kvar nu men lite fritid är väl inte för mycket begärt?
Min kropp har säckat ihop sig totalt och jag känner mig allmänt slapp i varenda muskel men det ska det minsann bli ändring på nu. Jullovet blir min comeback på friskvårdshuset och sen ska det inte bli något trams som att inte ha tid att träna, man ska alltid kunna ha tid för att hålla sin kropp i ett gott välmående.

För övrigt så klickade jag mig in på den nya fina sidan till fråskvårdshuset, http://friskvardshuset.net/index.htm och ett träningsschema skrivs nu upp. Hjälp mig se till att jag verkligen håller detta så det inte bara blir massa tomma ord som det vanligtvis blir.
 
Under jullovet startar mitt nya träningsår!   XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0