Josh Groban och peppakakor


Tidiga morgonar resulterar alltid i en dag full av nytta.

Vid elva tiden var det solosångframträdande utav musikskolans elever på Biblotekets musikcafé. 
Vi bjöd till på stämmningsfulla julsånger samt en rad fieolmelodier vilket lokade många åskådare i alla åldrar. Väldigt trevligt.
fick många fina och uppmuntrande komplimanger från olika håll, Tack så mycket!
Framför allt stort tack till Katta, som vanligt stöttar. Och appropå henne, hon sjunger som en ängel, vilken röst!

Resten av min lördag har varit lugn och skön och jag har samtidigt gjort mycket nytta så som att pantat alla burkar vilket blev lite men sköna pengar, handlat och så övningskört...runt,runt,runt.. ja, jag gillar att köra runt.
Kasstat en massa glasflaskor sen min 18-års fest ( lite långt efter, men hey I did it=)
Sen så till dagens lilla myspys med mamma, det blev peppakaksbakning till Josh Groban - CD (min och pappas födelsedagspresent till mamma)

Har precis städat av övervåningen så nu ska jag hoppa iväg och göra mig iordning för mys med mina efterlängtade, Lucy & Julie. Förresten checka in deras bloggar:  http://luuce.blogg.se/  och http://juliee.blogg.se/ !

Nehe, nu pyser jag. Hejdå!          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0