Gran Canaria update

¡Hola! ¿Qué tal?
Sitter har i hotellobbyn, precis fyllt magen min mage matt pa en god buffémat.
Har bara cirkus dos minutas kvar och ska dra mig uppat rummet och mysa tillsammans med resten av familia.
Sis sitter brevid och ser ganska uttrakad ut, kanske en vinare gor saken battre? haha, no not today men imorgon blir det en sista drink innan hemfard. Ganska trokigt da jag verkligen stormtrivs, men som laget ser ut nu kanske det blir en resa till framover. Och sa saknar jag mina sma gossingar och mina basta hemma. I see you soon, okey!

Nu ska jag dra mig och tycka synd om mig och mitt extremt uppbranda brost, haha, jag ar inte allt for smart ;)
¡Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0