satans huvudvärk

Håller på att bli galen på den här nedrans huvudvärken som har förföljt mig sen igår eftermiddag. Dagarna har varit ovanligt sega, kanske för att någon längtar tillbaka lite för mycket? Jag kan inte släppa tanken. Vill tillbaka so badly. Som tur var har vi pluttan luce som förgyllt veckan med att lova mig en liten tripp till Kalmar i dagana. Thanks's hun, ska bli myspys och efterlängtad mat på fyra kök, haha.

Bilderna från min passerade vecka på fantastiska Gran Canaria, är på väg. Ska bara fixa lite plugg som bör göras innan tiden lägs på något annat. Nu blir det mat sen som sagt plugg dock ute i det sköna vädret. Man ska väl inte gå och tappa färgen nu? Oh no. Påfyllning tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0