kick me

trött trött är precis vad jag blir när jag tittar på rummet jag befinner mig i och givetvis talar jag om mitt egna. Jag som storstädade för inte allt för länge sen och som blir sjukt petig efter tagit tummen ur och städat på eget initiativ, hur kunde jag låta det se lika dant ut igen? Blir riktigt trött men det måste göras och det ska göras..annars händer det inte så särskillt mycket. Imorgon är det min sista lediga dag innan två veckors jobb börjar igen och förhoppningsvis fler veckor.
kanske ska ta och kicka igång mig själv och färsäka röjja upp här inne i mitt lilla bo, see you later


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://carolinelundh.se/category/bloppis.html

Mini säljer liknande skor för 400 kr.

2009-08-29 @ 00:59:23
Postat av: Gallerixa

Hej fin blogg skulle du kunna gå in på min blogg det är inte så många som går in där! om du går in på min blogg och kommenterar så går jag inn på din blogg igen oh kommenterar! duu behöver inte om du nte vill! Tack och snälla!

2010-01-01 @ 14:57:03
URL: http://gallerixa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0