fabulous

woho det är inte klokt vad snabbt en vecka går! haha, och vad har jag gjort under min lediga vecka? Nåja, jag har faktiskt gjort sånt man ska göra när man har lov. som att sova ut ordentligt om dagarna, ta en mysig fika inne i staden och så lite filmkvällar på det också. jag tycker detta låter helt fabulous. Jag har även varit duktig och gjort lite nytta som att städa hela huset och till och med städat hos mormor. någon träning o andra sidan har det blivit liite mindre av. 30 minuters core är det ända jag kan dra mig till minnes men jag har haft lov.
Det finns en hel del jag kanske borde gjort, lite skolarbete så att säga. Men den smällen får jag ta men jag är iallafall nöjd med mitt lov som för en gång skull verkligen varit ett lov, en tid för utvilning. Fast en vecka till skulle inte skada ?
Har även varit och kikat in lite godis för ögat inför studentbalen. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0