happy valentines day


glad alla hjärtans dag allihopa. ytterligare en hjärtans dag i ensamhet, haha, men what ever. tog på mig varmt och gympaskorna för en skönt långpromenad med mamma i det soliga vintervädret som kylde uppfriskande om kinderna.
sitter nu och fixar med anmälan till högskoleprovet som jag dessutom gjorde ett test på förut, gick hyffsat. men och andra sidan gjorde jag bara en liten del av  testet, och då tyckte jag det var klurigt. men jag har bestämt mig. den 28 mars gör jag högskoleprovet och med det säger jag punkt för ikväll och återgår till mina små knuttar nere.

Kommentarer
Postat av: lucia

kom hit och gor mig sallskap alkling:)

2009-02-15 @ 12:11:22
Postat av: hanna

det har jag absolut inget emot, jag kommer direkt gullan;) Vi får göra en resa till ungen tillsammans, vi tjejer!

2009-02-15 @ 15:05:03
URL: http://hanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0