vill ha dig tillbaka

jag kunde inte rå mig för, tårarna rann hejdlöst ner över mina kinder. Kudden blev alldeles blöt och luftgångarna i min redan rätt så relativt täppta nästa täpptes till ännu mer. Det var inatt, som det slog mig. Inte försen nu inatt, efter två år, som det verkligen slog mig, sanningen har hunnit ikapp mig. Det sved till i hela kroppen, det svider än. Jag ville aldrig inte tro det, jag ville bara blunda.Jag vill fortsätta blunda men tvingas sluta, sluta blunda.Men det gör så hemskt ont, smärtan känns i hela mig, får hela kroppen att vrida sig, det gör så ont. Inse att jag aldrig mer kan krama om dig, få känna din lukt, eller sjunga tillsammans med dig gör verkligen ont, jag vill inte ha det så, det gör för ont!!
vill ha dig tillbaka, vill ha min bästa vän, snälla morfar kom!!




till minne av min bästa vän..

Morning has broken, like the first morning
Blackbird has spoken, like the first bird
Praise for the singing, praise for the morning
Praise for them springing fresh from the word

Sweet the rain's new fall, sunlit from heaven
Like the first dewfall, on the first grass
Praise for the sweetness of the wet garden
Sprung in completeness where his feet pass

Mine is the sunlight, mine is the morning
Born of the one light, eden saw play
Praise with elation, praise every morning
God's recreation of the new day

Morning has broken, like the first morning
Blackbird has spoken, like the first bird
Praise for the singing, praise for the morning
Praise for the springing fresh from the world

Kommentarer
Postat av: malun

RIP :,(

2009-02-17 @ 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0