Det är ta mig ...

Mitt 2009 kan jag inte riktigt påstå började som jag velat men o andra sidan inte helt oväntat. Min clownröda rinnande näsa övergick till en extrem förkylning med all inkluderat, rinnande/täppt näsa, tjock öm hals, huvudvärk och ömmande kropp. You'll name it!
Att  arbetskamraterna uppmärksammat förkylningen som nu pågått fram ochh tillbaka sen början av sommarlovet bör väl nästan betyda något? Men vad får man för svar av läkaren tror ni? Inte fasen fick jag något vettigt svar iallafall. 20 minuters väntan på ingenting.
Det är ta mig *** inte värt det! Till och med jag skulle kunna bli läkare om det där är det enda man behöver göra.

Nu ska jag återgå till mitt soffliggande och fortsätta tycka synd om mig själv. haha
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0