"hejdå"

Första skoldagen efter två veckors avslappnande jullov! Eller hur var det nu egentligen, var verkligen lovet så avslappnat?
Nej, frågar ni mig så var lovet faktist ganska så händelserikt fram tills jag föll pladask i en extrem förkylning.
Var det inte jobb, som det mesta av lovet (iallafall början) faktist bestod av så vart det lite julshopping i kalmar, mys och så partaj med dem bästa och så självklart lovets huvudsak, julfirandet.

idag bar det iallafall tillbaka till verkligenheten, första dagen i skolan på det nya året dock i gammal regi. nya schemat börjar inte försen på måndag. så varför skulle vi börja denna veckan nu igen?
jaja, hursom så var det en skön dag. riktigt kul att komma tillbaka men imorgon har jag fått order om att stanna hemma inte bara utav mina föräldrar ... Julia och Lucia instämmde.
Det är inte lönt att jag sätter min fot innanför skolans trösklar jag åker ut lika snabbt igen..om inte snabbare?!

dagens citat, citerat av Julia: " hanna ... vi ses inte imorgon, hejdå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0