Tjugohundranio

Dåligt med uppdatering. 

men jag vill börja med att hälsa er alla ett riktigt gott nytt år! De senaste dagarna har varit riktigt hektiska, jobbade för fullt vid jul och nyår. Har inte ens hunnit uppdatera juldagen och dess bilder, men & andra sidan så har min kamera fått något knäpp så jag kan inte ens föra över bilderna till varsig min dator eller pappas. Men så fort jag lyckats klura ut vad felet är så kommer både juldagen och nyårsbilderna att läggas ut tillsammans och kanske lite övriga bilder.
kan kanske lova ett bildinlägg månne?

Hur var ert nyår?! Bra hoppas jag för det var minsann mitt trots min clownröda rinnande näsa så blev det ett lyckat nyår för min del. och när man får spendera årets sista kväll och invänta det nya året tillsammans med sina bästa finns det faktist inte så mycket som kan gå fel. Thanks to you all!
Framförallt vill jag tacka mina allra bästa för det gångna året och för ytterligare ett år som jag redan nu vet kommer bli lika underbart om inte bättre, Tack Julia, Tack Lucia!

Ett 2008 har nu avslutats. Ett år som fört med sig mängder av fina minnen som vi kommer bevara men inte sörja för fler kommer dem att bli...Ett nytt år med nya tag, välkommen 2009. Välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0