ett kärt återseende

NU så är det bestämt och äntligen, som vi har snackar fram och tillbaka, planerat och omplanerat. Men nu är det färdigplanerat. På fredag beger jag mig iväg till stockholm för att tillbringa hela helgen tillsammans med min efterlängtade Sofie, soffapoffan!  Lucia har varit urgullig och erbjudit mig skjuts upp, tack babe, ska bli skönt med gott sällskap.
Nu ska jag återgå till mitt skrivande, försöka ta tummen ur och bli klar någongång så jag kan få njuta framför tv:n och Desperate Hosuewife om cirkus tio minter. Kan det tänkas gå? Hoppas på det i alla fall. På återseende


Kommentarer
Postat av: soffan

haha det kommer bli så myys!!

2009-03-03 @ 21:51:30
Postat av: Lucia

jadu, tummen ur röven....den hade varit bra!

2009-03-03 @ 23:38:40
URL: http://luuce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0