män som hatar kvinnor

Tillbaka till lilla Oskarshamn. Har verkligen haft en wounderful weekend i huvudstaden tillsammans med min Sofie och som jag har saknat det lilla fröt. Hur som helst, helgen har på alla sätt och vis varit kanon. Det blev en catching up kväll med film och godis ( kanske inte våra bästa filmval precis, haha). Lördagen spenderades med en heldag med en hel del shopping därefter bar det av till en närbutik för inhandlande av kvällens midddag. Kvällen till ära blev det ett lyckat partaj med tjejmiddag och Berns. Efter en lång natt och en heldel dansande var mina fötter glada över att hoppa ur skorna och nattinatta. Låt mig sumera det hela som en lyckad helg som snart skall göras i repris. Blev dock inte riktigt så många bilder som jag hade tänkt mig, men bilderna som rymmer kameran kommer läggas in senare ikväll om inte, så imorgon.

Nu blir det till att fixa till mina veckans ord som ska redovisas imorgon direkt efter förhöret på förra veckans ord, som också bör pluggas på! Ikväll blir det biomys med mina fina flickor. Män som hatar kvinnor, den sägs väl vara bra har vi hört?

Kommentarer
Postat av: soff

Ja, det var en KANONHELG!

lägg upp bilder på fb!!

2009-03-09 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0