åtta kilometer

nu sitter jag wounderful vill jag påpeka. Dagen började tidigt. redan klockan 07.00 bar det av för ett studiebesök på liu,  Linköpings Universitet. Ditresan var lång och tung vilket jag tog mig an en powernapp som faktiskt varade hela vägen. Efter ett första välkomnande informations mötet, var aktiviteterna etc i full gång. Det vart en heltrevlig dag tillsammans med Malin och Fridah, som bjöd på en gudomligt god kladdkaka dem hade bakat. Well done, haha! Malin och Fridah tog ocksåmodet till sig och höll i en orm, själv, som den ormrädda lilla tönt jag är lyckades iallafall klappa den och hålla den om baken. Nu är dock önskan att jag hade hållt i den helt, men små framsteg sakta men säkert är väl bättre än inga framsteg alls? Väl hemma blev det en 8 kilometers runda, en välbehävlig runda. så nu sitter jag som sagt riktigt wounderful, nyduchat framför brasan och bara njuter. long time since..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0