irriterande blodsugande mygga

Lediga tjänster sökes nej för några lediga tjänster finns det inte mycket av. Varför ska det inte finns jobb när man som mest behöver det? It's not fair.
okej nu har jag gnällt färdigt för jag har iaf bestämt mig för att skicka iväg så många CV jag bara kan tänkas hinnas med denna snöiga söndag och jobbig därefter ska jag minsann också bli, som en irriterande blodsugande mygga ska jag hänga efter varenda en, så det så! Man ska hänga på har jag hört så det borde väl i alla fall gå hem någonstans?

Kommentarer
Postat av: Katten

hej hjärtat, jag har det jättebra :D Trivs som fisken i vattnet men längtar hem då å då. Lösgodis är rätt jävla saknat, lika så du fina vän:)

Hur är allt hemma? Du får ett jobb, jag lovar, jag hejar på dig :)

Puss <3

2010-02-10 @ 00:43:02
URL: http://kattakalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0